Среда, 2024-05-22, 7:31 AM
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Регистрация | Вход
Курс валют
Gismeteo
Меню сайта
Календарь
«  Июль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 33
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Партия Зеленых Украины город Луганск
Главная » 2011 » Июль » 6 » Дети неравнодушны. "Мій голос я віддаю на захист природі"
4:33 PM
Дети неравнодушны. "Мій голос я віддаю на захист природі"

 

Мета екологічного поекту:

-  вивчити екологічнй стан рідного села;

 - виконати спеціальні дії щодо захисту та поліпшення навколишнього середовища;

- пропагувати ідеї турботливого ставлення до природи;

підготувати та випустити постійно діючу шкільну екологічну газету;

- розвивати пізнавальні інтереси учнів; творчість;

- виховувати етичну й екологічну культуру;

- бережливе ставлення до навколишнього середовища;

- розширити кругозір учнів;

- створити екологічний театр та агітбригаду Екологічної варти Кримського осередку.

 План проекту 

- вивчення стану навколишнього середовища в Україні через пресу, літературні, педагогічні, екологічні джерела:

- проведення досліджень з питань екологічного стану населеного пункту;

- проведення соціального опитування мешканців села та учнів школи, педагогів, батьків з питань відношення до екологічного стану с. Кримське та с. Сокільники та змісту, направленості екологічної шкільної газети;

- обговорення шляхів поліпшення екологічного стану села через регулярні проведення екологічних акцій, операцій;

- створення екологічного театру та участь у Всеукраїнському фестивалі екологічної творчості молоді «Свіжий вітер»;

-  створення «алеї народних символів»(дерева-символи України: калина, дуб…)

Тип та термін дії проекту

- довготривалий, інформаційно-дослідницький, колективний

 

Учасники проекту

Педагоги

Учні 5-11 класів

Батьки

 

Керівники проекту

Заступник директора з виховної роботи,
вчитель географії – Бакітько І.Ю. 

Учитель біології – Гребенюк І.В.


Актуальість

    Практична діяльність людини створила умови для виникнення в багатьох регіонах світу екологічних катастроф. Сьогодні в Україні немає території, яка не знала б негативного антропогенного впливу. Значно деградовані або виснажені грунти, вирубуються та збіднюються в результаті недбалого господарювання ліси, забруднені різноманітними відходами промислового і сільськогосподарського виробництва й автотранспорту повітря і водойм.

     Ліквідувати екологічну кризу можливо лише за умови спільних зусиль.

    Тому проблема екології сьогодні є актуальною.

 

Етап работи над проектом

 

І.Підготовчий етап

РОЗПОЧАТО В 2004 РОЦІ

Зміст роботи на підготовчому етапі

- обговорення проблеми

- визначення теми, завдань проекту

планування роботи

- вибір способів збору інформації, методів систематизації, виду презентації критерії в оцінювання; вибір способів збору інформації; встановлення критеріїв оцінки результату і процесу.

 

ІІ.Практично-виконавчий

 РОЗПОЧАТО В 2005 РОЦІ

Зміст діяльності на практично-виконавчому етапі

 

- збирання інформації;

- проведення спостережень за навколишнім середовищем рідного села;

- опрацювання літератури з даної теми;

- аналіз інформації;

- оформлення результатів;

- участь у природоохоронних всеукраїнських та регіональних акціях («День птахів», «Не рубай ялинку», «Прибери планету» та ін.), а також у акціях до дат екологічного календаря ООН (Всесвітній день води, День Землі, Всесвітній день охорони навколишнього середовища) та операціях «Чисте повітря», «Зелений слід – озеленення території школи, висаджування квітів, «Зелена хвиля» - прибирання закріплених зон, побілка дерев.

 

 

ІІІ. Заключний етап


Робота продовжується

 

Зміст діяльності

- показ результатів у презентації

- самооцінка результатів за встановленими критеріями

- участь у Всеукраїнському фестивалі екологічної творчості молоді «Свіжий вітер»

 

 

 Очікувані результати

- формування екологічної культури молоді;

- залучення дітей та підлітків до природоохоронного руху;

- сприяння у формуванні та розвитку творчих здібностей дітей та молоді;

- розвиток пізнавальних інтересів до екології, природи рідного села; набуття навичок дослідника.

Просмотров: 564 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Создать бесплатный сайт с uCozCopyright MyCorp © 2024