- вивчити екологічнй стан рідного села;
- виконати спеціальні дії щодо захисту та поліпшення навколишнього середовища;
- пропагувати ідеї турботливого ставлення до природи;
- підготувати та випустити постійно діючу шкільну екологічну газету;
- розвивати пізнавальні інтереси учнів; творчість;
- виховувати етичну й екологічну культуру;
- бережливе ставлення до навколишнього середовища;
- розширити кругозір учнів;
- створити екологічний театр та агітбригаду Екологічної варти Кримського осередку.
- вивчення стану навколишнього середовища в Україні через пресу, літературні, педагогічні, екологічні джерела:
- проведення досліджень з питань екологічного стану населеного пункту;
- проведення соціального опитування мешканців села та учнів школи, педагогів, батьків з питань відношення до екологічного стану с. Кримське та с. Сокільники та змісту, направленості екологічної шкільної газети;
- обговорення шляхів поліпшення екологічного стану села через регулярні проведення екологічних акцій, операцій;
- створення екологічного театру та участь у Всеукраїнському фестивалі екологічної творчості молоді «Свіжий вітер»;
вчитель географії – Бакітько І.Ю.
Учитель біології – Гребенюк І.В.
Актуальість
Практична діяльність людини створила умови для виникнення в багатьох регіонах світу екологічних катастроф. Сьогодні в Україні немає території, яка не знала б негативного антропогенного впливу. Значно деградовані або виснажені грунти, вирубуються та збіднюються в результаті недбалого господарювання ліси, забруднені різноманітними відходами промислового і сільськогосподарського виробництва й автотранспорту повітря і водойм.
Ліквідувати екологічну кризу можливо лише за умови спільних зусиль.
Тому проблема екології сьогодні є актуальною.
Етап работи над проектом
І.Підготовчий етап
РОЗПОЧАТО В 2004 РОЦІ
Зміст роботи на підготовчому етапі
- обговорення проблеми
- визначення теми, завдань проекту
- планування роботи
- вибір способів збору інформації, методів систематизації, виду презентації критерії в оцінювання; вибір способів збору інформації; встановлення критеріїв оцінки результату і процесу.
ІІ.Практично-виконавчий
РОЗПОЧАТО В 2005 РОЦІ
Зміст діяльності на практично-виконавчому етапі
- збирання інформації;
- проведення спостережень за навколишнім середовищем рідного села;
- опрацювання літератури з даної теми;
- аналіз інформації;
- оформлення результатів;
- участь у природоохоронних всеукраїнських та регіональних акціях («День птахів», «Не рубай ялинку», «Прибери планету» та ін.), а також у акціях до дат екологічного календаря ООН (Всесвітній день води, День Землі, Всесвітній день охорони навколишнього середовища) та операціях «Чисте повітря», «Зелений слід – озеленення території школи, висаджування квітів, «Зелена хвиля» - прибирання закріплених зон, побілка дерев.
ІІІ. Заключний етап
Робота продовжується
Зміст діяльності
- показ результатів у презентації
- самооцінка результатів за встановленими критеріями
- участь у Всеукраїнському фестивалі екологічної творчості молоді «Свіжий вітер»
Очікувані результати
- формування екологічної культури молоді;
- залучення дітей та підлітків до природоохоронного руху;
- сприяння у формуванні та розвитку творчих здібностей дітей та молоді;
- розвиток пізнавальних інтересів до екології, природи рідного села; набуття навичок дослідника.